Wednesday 31 July 2013

Duit Raya ^.^

As Salam~~~

Tahun ni tahun ke 2 aku dan ChintaHati memberi duit raya....Tahun ni aku lebih advance sikit, tukar duit raya awal dari tahun lepas...Tahun lepas punyalah lambat aku p tukar duit raya..sampai pegi ke 4 bank, semua duit dah habis...hampeh betul.

Hari ni, hari kedua bank baru bukak untuk penukaran duit raya. Ok lah kan...Tadi pun aku pergi CIMB Pasir Gudang tinggal duit RM1 dan RM5 jew, tupun aku dapat no giliran 1079, naik kaunter tengok baru no giliran 1028.. Sudahnya aku pergi Bank Islam, beratur jew..tak payah ambik no giliran pun. Lagipun semua note duit ada... Agak lama jugalah beratur tu.. Tiba giliran aku, baru  aku paham kenapa lambat...orang yang jaga counter tu kira duit sampai 3/4 kali untuk setiap duit  y diberi dan diambil...patutlah kan...

Ni lah penukaran yang aku buat... Siap beli sampul JDT lagi...hahahaha



#Lepasni masukkan duit dalam sampul lah....


 love,

No comments:

Post a Comment