Wednesday 31 July 2013

Penjaga Sementara =)

As Salam~~~

Hari ni sebenarnya dah masuk 2 minggu aku dan ChintaHati menjadi penjaga pada budak si Tom ni. Tom ni kucing nenek aku, buat sementara waktu ini nenek aku teman sepupu aku sebab suami sepupu kena outstation. Kalau di biar di kampung, mak aku cakap nanti tak ada orang yang rajin nak bagi si Tom ni makan.Jadi aku dan ChintaHati lah calon yang sesuai untuk jadi penjaga sementara budak bulat ni...

Aku tak kisah jew, boleh juga jadi peneman si Hart dan Sangha. Pada awalnya, si Tom ni memanglah jangkal di Teratak Rino ni...tapi dah masuk 3/4 hari dah ok..Minggu k2 ni pulak dah pandai mintak makan bila lapor..kalau tak, sampai kena paksa makan, baru nak makan....

Alhamdulilah, keadaan terkawal setakat ni. Cuma kadang2 si Sangha jew lah yang masih x kamceng dgn si Tom ni. Si Hart suka sangat bila si Tom ada. Asyik bergurau jew keja mereka...






love,

No comments:

Post a Comment