Saturday 20 April 2013

forum | ratuhati.com - perkongsian ilmu/pengalaman =)

As Salam~~~


Sebelum ni aku tak pernah search forum ratuhati.com ni...tapi semenjak pregnant dan miscarriage hari tu...asal aku search untuk cari maklumat jew mesti ada keluar link ratuhati.com ni...Dari situ aku mula membelek-belek apa yang ada dalam forum ni...Dari satu topic ke satu topic aku baca....Semua perkongsian dalam forum ni sangat bermanfaat!

Dari situ aku mula daftar diri di forum ratuhati.com ni...Disini aku berkongsi banyak perkara. Pada waktu sekarang ni aku banyak membaca dan berkongsi di topic KEGUGURAN. Di situ aku dapat mendapat semangat semula selepas membaca kisah2 perkongsian mereka yang senasib dengan aku....Aku mula membina semangat dan berfikiran positif dalam menempuhi dugaan kehilangan waris...

Di forum ratuhati.com ini juga kami berkongsi tentang ilmu2 pemakanan, perbidanan, pengalaman peribadi dll.Walaupun kami semua di ratuhati.com ini sekadar memberi pandangan dan pengalaman yang kami lalui..tetapi dari pengalaman2 inilah yang menjadi rujukan untuk kami semua di forumhati.com.

#mood:TTC =)
love,

No comments:

Post a Comment