Wednesday 3 April 2013

Alhamdulilah...akhirnya =)

As Salam~~~


Hari ni dah masuk 14 hari aku lewat datang period. Oleh kerana itu aku nekad untuk membuat pregnancy test/HCG test. Sebenarnya masa dua hari lambat datang period pun aku dah sibuk cek...tapi mestilah hasilnya menghampakn...aku pun tunggu lagi sehingga hari ini...

So, bangun subuh tadi aku terus buat pregnancy test. Speechless apabila melihat ada 2 line!!!!. Alhamdulilah....penantian kami berakhir. Semoga zuriat ini terus membesar dalam rahim ku ini...Untuk itu aku telah melakukan Sujud Syukur . Terima kasih Allah atas pemberianMu ini.





P/S:Untuk hasil yang lebih baik, pregnancy test/HCG test ini perlu dilakukan pada awal pagi...Ini kerana air kencing yang pertama keluar di awal pagi mengandungi hcg yang pekat dan senang di kesan.

No comments:

Post a Comment