Monday 22 April 2013

Dating =)

As Salam~~~

Yay...selepas hampir 2 minggu berpantang akhirnya hari Sabtu lalu ChintaHati bawa jenjalan....Luas sikit pemandangan mata ni dapat keluar dari rumah...(lagi2 g shopeng =)  )

Tapi kami x merayau sangat...mula2 pg Jusco utk makan.Tetiba hari tu teringin nk makan fish n chip...Sampai jew Jusco terus ke Restoran The Manhattan Fish Market...Oleh kerana aku dah tahu nak makan apa, so just tengok2 jewlah menu tu kan..tapi...ChintaHati terpusing2 menu, tak tahu nak makan apa katanya..hahahah.Last2 pilih Grill Dory.

 
Oklah makan kat sini..menu yang dipamerkan sama dengan apa yang kita dapat...tu yang aku suka! Lepas mencekedarah kat sini..jenjalan jap kat Jusco ni..Pastu tbe2 ChintaHati cakap..

Hubby:Baby...baru abang teringat..ibu (mak sedara ChintaHati) suruh minum kelapa muda..tapi yang warna hijau lah.untuk cuci rahim..
Wifey:Owh...Baby ada baca juga..tapi yang Baby baca xboleh minum air kelapa muda masa awal kehamilan..nnt gugur.Maknanya ni terbalikkn jelah kn!!
Hubby:Ha....yelah tu.dah jom balik...kita cari air kelapa muda!!!
Wifey:Ala...kat dalam ni pun adalah...kat pintu masuk hujung tu...Jom!!!
Hubby:Yeke...ha..jom!!

Sesampai jew kat counter air kelapa tu..bukan main bederet lagi orang beratur...kat depan aku adalah 6 orang...So,beraturlah dengan tabahnya...Orang depan2 aku ni plk..bukan 1@2 yang diorang beli..ada sampai 6@7..jenuh menunggu...akhirnya sampai juga giliran aku...Di bawah ni lah rupanya air kelapa yang siap kopek aku beli...Puas minum satu biji kelapa..Tak payah campur gula..manis betul airnya...


Otw balik rumah..tetiba jew ChintaHati ajak g mancing...lor!!!. Sambungannya di sini  =)

love,

No comments:

Post a Comment