Wednesday 29 January 2014

Produk Pilihan Untuk Set Berpantang>>>Tanamera ;)

As Salam~~~

 

 Sebenarnya dah lama aku survey untuk produk yang akan digunakan ketika berpantang nanti...Tapi, banyak-banyak produk yang aku survey..produk Tanamera ni yang paling berkenan di hati. Oleh kerana aku ni memang suka meng google semua benda...jadinya, aku dah baca lah kebaikan set Tanamera ni.... dan yang paling buat aku yakin untuk menggunakan set Tanamera ni setelah baca keterangan setiap produk dalam set ni dan testimoni-testimoni dari pengguna. Kalau nak tahu...ramai juga artis-artis yang menggunakan set Tanamera ni tau...

Ok, salah satu sebab aku pilih set Tanamera ni sebab ianya adalah 100% berasaskan tumbuhan semulajadi dengan penggunaan herba tropika minyak pati. Set Tanamera ni juga tidak menggunakan pewarna tiruan, pewangi, pengawet serta bahan kimia bertoksik ataupun bahan jamu yang mana kita tahu mungkin memberi kesan merbahaya kepada baby kita. Ianya juga HALAL kerana tidak mengandungi bahan yang mencurigakan dan mendatangkan was-was. Tambahan pulak....aku memang plan nak BF waris nanti..so KALAU waris kena jaundice pun..aku masih boleh amalkan set Tanamera ni....yelah, sesetengah produk kalau baby jaundice kita kena stop pengambilan sementara kan...

Lagipun...dalam set Tanamera ni ada produk yang boleh digunakan ketika preggy dan semasa berpantang.... So..memang berbaloilah kalau beli set Tanamera ni kan...

Satu set Tanamera ni ada 11 items, kat bawah ni aku kongsikan sikit fungsi-fungsi setiap item ni ya..


SET TANAMERA
Digunakan Ketika PREGGY dan BERPANTANG

1)MINYAK KELAPA DARA - Boleh digunakan dari minggu ke 30 untuk sapu dan urut di bahagian perineum dan bermula minggu ke 37 disyorkan minum.

 2)AIR BUNGA LAVENDAR - Semburan yang boleh mengubati sakit kepala, kemurungan, keletihan dan susah tidur.

3)SABUN HERBA - Hilangkan tompok hitam pada leher, ketiak ,peha dan perut.

4)MINYAK URUT HERBA - Untuk urutan dan disapu pada kaki yang bengkak, membantu membuang toksin dalam badan.

 Digunakan ketika BERPANTANG

5)TEH HERBA - Memanaskan badan dan melancarkan peredaran darah


6)LULUR BADAN HERBA - Hilangkan tompok hitam pada badan, ketiak dan celah kelengkang.

7)HERBA MANDIAN - Menyegarkan badan , memberi tenaga dan menghilangkan bau badan.

8)PILIS - Menyegarkan mata dan minda.



 9)TAPEL - Menegangkan otot dan kulit kendur di perut
10)HERBA PEMBERSIH WANITA - Menyah bau dan mempercepatkan penyembuhan luka

11)BENGKUNG - Mengetatkan otot abdomen dan menyokong postur tubuh.

**Untuk pembacaan penuh tentang set Tanamera ni boleh rujuk di www.postnatalcareset.com

HARGA?
RM360 (SM) / RM380 (SS)

MACAM MANA NAK BELI?
Aku beli online di page FB  Set Berpantang. 
Masa aku beli ada promosi..RM330 jew =) .


 love,



No comments:

Post a Comment