Thursday 13 February 2014

Bag Waris & Bonda ke Hospital dah Siap !!!

As Salam...

Akhirnya....siap juga aku packing semua barang-barang keperluan aku dan Waris untuk ke hospital. Pada awalnya...memanglah berkobar-kobar nak siapkan. Tapi banyak sangat kekangan...jadinya, minggu lepas baru siap semua.

Alhamdulilah...semuanya dah siap. Lepasni aku dah bolehlah tarik nafas panjang-panjang. ChintaHati pun dah boleh tarik nafas lega...kalau tak, dia pun bising..sebab tak siapkan lagi barang-barang nak bawak pergi hospital. Yalah...anak pertama, semuanya kalut dan excited semacam =) . 

Aku siapkan 3 bag...bag Waris, bag aku dan bag keperluan lain. Nampak macam banyakkan....tapi bagi aku, biar lebih..jangan nanti kat hospital memacam tak cukup....

Buku pink, IC, Handphone dan Power bank memang aku dah siap-siap letak dalam hand bag. Jadinya..takdalah dalam gambar ni .....



 Lepasni boleh lah persiapkan mental dan fizikal pula ;)

Date:13 February 2014/ 13 R'Akhir 1435H
Waris Ayah Bonda: 33 weeks 3 days


love,



No comments:

Post a Comment