Wednesday 11 December 2013

Mengidam #5 (Pizza Hut:Cheesy Bites Trio Tempura King Prawn)

As Salam~~~

Daripada bulan lepas ayik tengok iklan Pizza Hut yang baru tu....Bila tengok iklan jew..telan air liur  ni r....Bila dah tak tahan sangat menahan..aku pun suarakan lah isi hati ni kat ChintaHati.Nasib baiklah ChintaHati ikut jew keinginan aku ni... Jadinya, hari Sabtu lepas tertunailah keinginan aku yang sekian lamanya tertangguh....

Sampai jew Jusco,terus pergi Pizza Hut.... Kami oder untuk set 2 orang Cheesy Bites Trio.. Oleh kerana aku tak minum air bikarbonat ..air Mountain Dew tu aku tukar Twister. Lepastu, ChintaHati tambah Roasted Drummets.


Mengikut tekak aku lah kan...daripada 3 jenis cheese yang dihidangkan ni..aku paling suka bahagian yang isi dalamnya keju campuran warna kuning dan putih daripada isi yang dalamnya putih jew...

Seperti biasa...walaupun kami makan ber "tiga" ....kami tetap tak dapat habiskan makanan yang ber set ni. Jadinya kami pun tapawlah sepotong pizza dan 2 ketul drummet yang tak habis ni...

Alhamdulilah...tertunai keinginan nak makan Pizza Hut ni...

Date:11 Disember 2013/ 8 Safar 1434H
Waris Ayah Bonda: 24 weeks 2 days


love,



No comments:

Post a Comment