Tuesday 3 December 2013

Tendangan Pertama!!!

 As Salam~~~



Yay...... akhirnya!!! Aku dapat merasakan penangan tendangan Waris dalam rahim ni. Kali pertama aku rasa pada malam Sabtu,  23/11/13, (Waris :21 Minggu). Masa tu tak confirm lagi sama ada ini gerakan/tendangan Waris... Jadinya aku pun tak dalah excited sangat. Tapi tersenyum-senyum kambing jugalah bila terasa gerakan tu....

Sekarang ni tiap-tiap hari aku dah merasa gerakan Waris dalam rahim ni... Paling active pada waktu pagi, maghrib dan sebelum aku nak tido.ChintaHati pun tak terkecuali menikmati pengalaman ini bersama. Setiap kali Waris gerak..cepat-cepat aku ambik tangan ChintaHati letak di perut ku ini... Kadang-kadang lepas letak tangan ChintaHati, Waris terus tak gerak...malu-malu pula dengan ayahnya. Tetapi....kekadang terlebih over pula...bila letak jew tangan ChintaHati beberapa kali dia buat tendangan..sampai ayahnya pun terkejut...

Alhamdulilah ya Allah....satu lagi pengalaman terindah tertulis dalam diari kehidupan aku dan ChintaHati.Amin~~~

Date:03 December 2013/29 Muharam 1435H
Waris Ayah Bonda : 23 weeks 1 day

 love,



No comments:

Post a Comment